Dette meme fik mig til at tænke på, om nogen har gode fond-/ETF-idéer, hvor jeg kunne investere min kones penge. Min kones porteføljes 12-måneders afkast er beskedent lidt over 30%, og mindst et par gange om måneden føler jeg en stor følelse af fiasko, når der ikke er kommet mere.
Jeg tænkte, at jeg nu ville udlicitere dette ansvar til en anden part og derefter give min kone porteføljeforvalterens oplysninger, hvorfra hun så kan spørge om årsagerne til den næste sløve afkastudvikling.
I Norden kan isfiskesæsonen ikke rigtig komme i gang, men det er godt, at den gør det på den anden side af det store vand. Kunstig intelligens kan dog tilbyde underholdning, indtil vi kan prøve isfiskeri med Rapala CrushCity bløde agn.
Godmorgen til kaffestuen Jeg har aktiveret Discourse Rewind på forummet, altså deres version af forumårets opsummering. Jeg håber, at andre har en mere kreativ sprogbrug end mig selv
Nej, det er der ikke rigtig meget af. Inderes og noget af det har jeg også selv. Og jeg takker ikke engang, men taler kun om aktier og penge og lægger billeder op, hvorfra det billede sandsynligvis kommer.
Eller rettere sagt fantastiske. Eller fremragende. Eller skulle man sige magiske. Der har været meget magi i luften, i hvert fald i slutningen af året, hvor min portefølje er skrumpet.
Jeg er en lidt langsommere læser, når jeg bruger over 30 timer på den samme bog. Nybegynderen er nok med i ret mange bromancer alligevel varmer det hjertet, selvom man skal dele lidt..
Tak Inderes for den nye funktion. Jeg var nødt til at tage skærmbilleder for at sikre, at det bliver gemt, hvis funktionen senere erstattes af en ny, og de gamle data forsvinder.
I Mesterens lounges kulkælder ser det ud til, at hele den 3,5 måneder lange sommerferie er gået. Sommeren var god.
Ps. Er @Sijoittaja-alokas en campist, da det virker som om, han er alles bedste ven?