Inderes' kaffestue (Del 10)

Tillykke i hvert fald @Farseer ! Fra møderne husker jeg, at du havde en ret stor andel af Citycon, og også på gearing-siden?

Jeg har ofte overvejet at investere i Citycon. I dag er den første dag, hvor jeg overhovedet har fortrudt ikke at have investeret :smiley:

26 Synes om

Jeg har en dårlig vane med at gøre tingene unødvendigt komplicerede. Når det kommer til investering, er en god rettesnor at holde tingene relativt simple og fokusere på de mest væsentlige ting. Lettere sagt end gjort, især nu hvor jeg udvider diversificeringen med nye virksomheder. Jeg kommer til at tænke for kompliceret over tingene.

3 Synes om

Ret så nedladende. Jeg tvivler på, at dette stadig er en mere profitabel løsning for de fleste investorer end at stole på deres egne evner som aktieplukker. Naturligvis garanterer denne strategi heller ikke overafkast, og en massiv tracking error i forhold til indekserne er helt sikkert at forvente også fremover.

6 Synes om

Jeg har en rimelig mængde Citycon, og det irriterer mig som et lille egern hele rodet.

De fleste brugere på forummet er nok så kloge, at de har holdt sig langt væk fra Citycon (selskabets udbytteafkast er jo også rundt 0 i øjeblikket :sweat_smile: )

Men man kan øve sig i sympati ved at forestille sig eksempler, f.eks. et flot købstilbud på Remedy til 16 € pr. aktie og Kamux “med præmie” ud af børsen til en kurs på 2,4 euro eller et købstilbud på Qt med en betydelig præmie til en pris på 42 euro :man_facepalming:

36 Synes om

Ja, dette ligger på @Yu_Gong’s teams bord, så jeg tvivler ikke på, at det bliver forbedret før eller siden :sweat_smile:

9 Synes om

Jeg har altid undret mig over, hvorfor disse ejerlister håndteres så sjusket, som de gør. Mens jeg gravede i den liste, lærte jeg om emnet: Suurimmat osakkeenomistajat -listaukset

En liste, der opdateres en gang om måneden, føles næsten antik i nutidens informationssamfund. Og måderne at håndtere listen på varierer også betydeligt. Hos nogle opdateres den dagligt, hos de fleste månedligt. Antallet af poster varierer mellem 20-200, hos nogle findes listen slet ikke.

5 Synes om

Mål :slight_smile: :

17 Synes om

Vi tog på tur med en analytiker. Et års premium til den, der gætter firmaet og landet først! :smiley:

21 Synes om

Det er igen Tecnotree.

merkkeiiiiiiiiii.

6 Synes om

I er tydeligvis taget til Indien for at følge Kones bedrifter. Hilsen til Aapeli, da han er rejsekammerat.

5 Synes om

Gæt: Betolar, Indien

mærker mærker mærker mærker mærker

2 Synes om

Huhtamäki og Indien

Nu mangler vi bare Indien-opdagelsesrejsende @Pohjolan_Eka til at fortælle sandheden om, hvor i Indien billedet egentlig er fra

10 Synes om

Pyn Elite, Vietnam

mærker mærker mærker mærker mærker

5 Synes om

Indien og Exel Composites Oyj! merkkiämerkkiämerkkiämerkkiä

4 Synes om

Thailand og Optomed

3 Synes om

Indien og DeeTee

Merkmerkitsmmemmrkdkerkitmkekdksks

5 Synes om

Lindström og Vietnam. Landet er i det mindste rigtigt nu. Det kan også være Marimekko.

3 Synes om

Kamux og Tyskland, det virker da meget tydeligt :index_pointing_up:

44 Synes om

Med Lens endte jeg i Indien, et sted kaldet Vellore.

6 Synes om

I Velloressa i Indien findes der i hvert fald Metso, som endnu ikke er gættet. Fra min

6 Synes om