Tak for kommentarerne indtil videre.
Jeg må indrømme, at jeg var utrolig nervøs både før og efter optagelsen. Jeg måtte lige fordøje det lidt, før jeg turde lytte og se.
Til sidst blev det efter min mening et ret godt sæt, og på trods af mit eget pludren og nogle spørgsmål stillet i en ulogisk rækkefølge, fik vi behandlet de ting, jeg oprindeligt ønskede.
Jeg må forresten nævne, at man virkelig lagde mærke til, hvor fantastiske kommunikatorer professionelle som @Mikael_Rautanen og @Harri_Sieppi er. De formår at udtrykke deres kloge meninger klart og artikuleret, hvor jeg selv til tider måtte lede efter ordene. En fantastisk oplevelse alt i alt på et personligt plan.
Hilsner fra et lidt mere eksotisk sted. I dag hepper vi på Luxemburg Tornado til sejr i første runde af den franske ishockeycup. Hallen er udsolgt, og hele øen taler om kampen. Mine venner og jeg, som de eneste fans af udeholdet, forsøger at skabe så meget forvirring som muligt. Fransk tv presser kameraet op i ansigtet på os hele tiden, når vi er i hallen. Filmholdet bor tilfældigvis også i det samme AirBnB. Jeg må skrive mere i rejsetråden senere.