Inderes Oyj - "Bolaget tillhör alla"

[quote="Arvotonsijoittaja, post:2690, topic:17104, full:true"]\nÄr det Inderes som intervjuar i Pörssisijoittajan viikko?\n\nJag tittade på Aiforias video och lade märke till flera gånger att intervjuaren (en man) ställde frågor till Aiforias vd direkt från forumet och till och med nämnde de konstiga användarnamnen som frågorna kom från.\n\nVid en fråga var Aiforias Tapaninen tvungen att be om att få frågan upprepad eftersom han inte ens kunde tyda det ena eller andra användarnamnets forumkräks.\n\nOavsett om den här intervjuaren är på Inderes lönelista eller inte, skulle jag anse det helt nödvändigt att prata med personen om saken, eftersom videorna publiceras på Inderes kanal. Jag har förstås bara sett den här enda videon, så mitt urval för kvaliteten på dessa intervjuer är inte brett, så det är också möjligt att prestationen har varit lite bättre vid andra tillfällen.\n[/quote]\n\nIntervjuarna var journalister från Kauppalehti. Redaktionens kvalitet syns ju också i Kauppalehtis dagliga nyhetsrapportering.\n\nSkillnaden är ganska stor om man jämför analytikernas intervjuer under rapportsäsongen med de som görs av dessa journalister. Den som frågar vet vad han frågar om, och det är bra det.

11 gillningar