Inderes Oyj - "Bolaget tillhör alla"

Jag skulle härmed, på ett inofficiellt sätt, vilja kandidera till nominerings- och ersättningskommittén, om ingen har något emot det :slight_smile:

@JHeiskanen för punkt två har jag ett enkelt svar: jag kommer att utföra uppdraget med den allvar Inderes-gemenskapen kräver, det vill säga, jag kommer att avsätta precis så mycket tid som jag anser vara bäst för gemenskapen och företaget – naturligtvis kommer detta inte att flexa nedåt, utan snarare uppåt i tidsanvändningen. Även om jag inte har tidigare erfarenhet av denna typ av verksamhet, skulle jag ändå hävda att jag är en snabb att lära mig vid behov, och min förmåga att anpassa mig till nya miljöer och situationer är, särskilt när det gäller mina passioner (som bland annat inkluderar Inderes verksamhet i alla dess former), enligt min mening på en bra nivå. Jag har varit medlem i Inderes-gemenskapen sedan 2017, och anser därför att mina förutsättningar för att utföra uppdraget, särskilt ur Inderes kultur och långsiktiga mål, är mycket goda :relieved:

104 gillningar