Jeg må også her fra tilskuerrækkerne give en tak til @Kristian_Tammela for deltagelsen i debatten, selvom dette kun er min første kommentar i tråden. Jeg har naturligvis fulgt denne tråd aktivt og forsøgt at lære af det, jeg har læst.
Jeg synes, at Kristian på en meget omfattende måde har forklaret baggrunden for de rapporterede tal. På samme måde har man her kunnet samle information om selskabets fremtidsudsigter, hvilket i hvert fald for mit eget vedkommende har gjort det betydeligt lettere at vurdere selskabets situation. I kommentarerne har jeg heller ikke bemærket nogen form for overdreven hypen, hvilket for mit vedkommende har øget min tillid til selskabet og dets rapportering. Trådens indhold var netop en af grundene til, at jeg i foråret, efter en pause på mange år, vendte tilbage som aktionær i Huhtamäki. Jeg købte de første Huhtamäki-aktier allerede i starten af årtusindet, så selskabet er i sig selv bekendt gennem en ganske lang periode.
Jeg håber, at efterfølgeren fortsætter ad samme vej, og held og lykke til Kristian med de nye opgaver internt i huset.