Dette lille, glemte selskab fangede min radar, hvor Inderes’ dækning ophørte for knap et år siden med en “øget” (add)-anbefaling på 4,7 €. Siden da blev den midlertidige direktør gjort permanent, og efter lidt snublen i slutningen af året ser tingene ud til at køre ret godt igen, selvom omsætningen ikke ligefrem voksede. Det sæsonmæssigt svage Q1 bød på en god forbedring af lønsomheden, og det operationelle cash flow blev næsten fordoblet. Der loves gradvise forbedringer for resten af året. Og hvorfor ikke, når den finske økonomi allerede begynder at vise tidlige tegn på liv.
Q1-præsentation:
Her er et interessant setup, da de nye hovedaktionærer (fra Norge) betalte over 4,5 euro per aktie, og den nuværende direktør også købte for 200.000 euro til en pris på over 4 euro. Måske er hensigten at lade det glide over til Visma, hvem ved.
Er der nogle langsigtede Heeros-investorer her i forummet, og har nogen indsigt i selskabets produkter og deres konkurrenceevne? Jeg har selv ingen erfaring med produkter i denne branche.
Aktiens omsætning er så lille, at jeg nok kom til at ødelægge en god nedadgående trend, da jeg købte en lille observationsposition, beklager.