Fas 3 börjar också skymta, med vilket företag ska de börja planera den?
Imorgon hålls Carnegies konferens i Oslo:
Från Faron deltar Bono, Koivisto och Yrjö:
Agendan finns här:
Det är sant och garanterar i praktiken nästan säkert att “kärlet” kan utnyttjas om ingen annan finansiering finns i sikte.
Är BEX:s nya biomarkör ett tecken på att tron på dess
Vad är poängen med en sådan konf? Matchmaking eller?
Hoppas vi ändå är lite längre fram…
är betydelsen av dessa konferenser något överskattad på detta forum? Dessa verkar äga rum månadsvis runt om i världen. Man skulle kunna tro att Faronins potential redan är känd för BP och branschens toppar.
Såvitt jag förstår undertecknas inga avtal vid dessa, utan de är främst presentationstillfällen.
Dessa är evenemang som anordnas särskilt för stora investerarkunder, där ett stort antal företag får presentera sig för antingen nuvarande eller potentiella investerare. Effektivt för portföljförvaltare, när man under en dag kan träffa representanter från många olika företag.
Förr i tiden betalade Carnegie till och med resor till dessa evenemang åtminstone för sina bästa kunder, ingen information om dagens praxis.
Endast Yrjö har en bokad plats.
Tankarna börjar flyga iväg fint när man tänker på en sådan trio + om Juho skulle dyka upp & Merger Monday
EDIT: Faron har en av de största deltagarlistorna
Vad tycker ni, vad är Breakthrough Therapy Designationens öde och betydelse i
Dock är de flesta konferenser där Faron årligen presenterar vetenskapliga konferenser. Deltagarna där är huvudsakligen forskare inom samma område från företag och universitet. Därför stannar affärsdiskussionerna på nivån av kaffeprat.
Jag vet inte vad det mesta är, men jag svarade nu på frågan angående denna Carnegie-konferens. Det som kanske bäst beskriver situationens natur är att CFO:n håller Faronin presentation och dessutom är IR och CMO på plats.
Till en vetenskaplig konferens åker man naturligtvis med en helt annan uppsättning och då är det andra människor som talar.
Jag vet inte hur mycket ekonomichefen har deltagit i dessa konferenser, men förhoppningsvis har han/hon gjort det under en längre tid. För om det är först nu på upploppet, då börjar det bli nervöst. Tiden börjar rinna ut för avtal, partnerskap, försäljning. Annars vore det inget, men vi har redan upplevt med det här företaget att vi driver mot en katastrof utan att göra något. Man skulle kunna tro att vi har lärt oss. Det är bra att vi är aktivt ute på olika håll och med olika konstellationer.
Det känns som att folk här ser allt konstigare spöken bakom varje hörn, och enligt mig mestadels utan anledning. Att släppa fram Yrjö är enligt mig snarare ett positivt tecken på att saker och ting går framåt. Mannen är dock ingen säljare i A-klass enligt min uppfattning.
Juhos frånvaro är också intressant, om den inte beror på ett personligt hinder. Till Oslo åkte man enligt min mening nästan med en bänkspelare-uppställning, med undantag för Bono, så åtminstone Faron bör inte betrakta det som avgörande för framtiden.
De flesta företag där tycktes dock ha sin VD som talare, när jag kollade saken på morgonen.
Jag har inte följt händelserna då, men uppenbarligen hade du rätt enligt vad du berättade. Jag hittar dock ingen koppling mellan CFO:ns framträdande och blåögdhet eller spöken.
Som du själv sa är det främst ett investerarevenemang, Juho sköter naturligtvis partnersidan. CFO och IR är självklara val för investerarevenemanget, deras område, CMO:s närvaro är en extra sak.
[quote=“Nupe, post:1459, topic:66933”]
Vad tycker ni, vad är ödet och betydelsen av Breakthrough Therapy Designation i finansieringsförhandlingarna?
Kan det vara så att man fortfarande väntar på den för att slutföra den slutgiltiga affären?
Eller vilken betydelse har den överhuvudtaget i denna finansieringshelhet?
Detta komplicerades delvis av den amerikanska regeringsnedstängningen, eftersom det inte är exakt känt om det försenade
Faron har fått betydligt mer synlighet på internationella forum och publikationer i år jämfört med tidigare år. Så här i en lekmanns ögon verkar det som att de börjar inta en ledande position när det gäller framtiden för cancerbehandlingar. Naturligtvis har min egen syn blivit fokuserad på Faron, men de har lyckats ta en större plats på olika konferenser i en sådan takt att man inte kommer dit med resultat som är tagna ur luften. Förutom Clark kan det också finnas konkurrenter som utmanar resultaten på större arenor än Inderes diskussionsforum, utan att förringa Inderes diskussionsforum. Och trots det kommer Faron med bland talarna, man är inte längre beroende av posters. När man ser på helheten igen, så minskar oron, även om risken finns tills man når målet. Och även efter det, om man till exempel tittar på Novo och Ozempic. Om man som julklapp ännu kunde köpa andelar till sig själv och barnen billigt. Eller om inte billigt, så går det bra även dyrare, för då har vi den partnern.
Jag länkade för ett par veckor sedan, och efter det är du kanske den tredje som länkar ![]()
@Sijoittaja-alokas instruerade igår skribenterna i Tesla-tråden på sitt eget milda sätt:
Jag tycker att det vore bra att komma ihåg exakt samma instruktioner i den här tråden. ![]()