Jag fick en enorm déjà-vu av ditt meddelande, eftersom samma diskussion fördes för exakt ett år sedan, när partnerskapet var precis runt hörnet:

Jag skulle anse det vara klart att Faron redan har erbjudits ett eller flera partnerskapsavtal, vars villkor inte har behagat de största ägarna. Jag beundrar din optimism om att en affär kommer att uppstå under de närmaste månaderna, men motparterna vet att tiden är på deras sida, så det är bäst att låta timglaset rinna ut och tvinga Faron att acceptera ogynnsamma villkor för partnerskapet, eftersom det inte finns några andra alternativ. Pressen ligger på Faron att hitta en partner, inte på partners att hitta Faron.
Och de stora aktörerna vill inte medvetet donera en stor säck pengar till Faron-investeraren bara för att investerarna känner att de förtjänar stora vinster efter att ha tålmodigt lidit i åratal av Farons vilda svängningar och risken med att klara faserna, utan i denna grymma värld drar de största gorillorna runt de små närhelst tillfälle ges. Även om ett partnerskapsavtal sannolikt kommer att uppstå förr eller senare, betyder det inte automatiskt jättevinster för Faronisterna, särskilt om alla redan är inne i aktien och rusar för att sälja samtidigt. Det är viktigt att fortsätta hålla fötterna på jorden och förväntningarna rimliga, både vad gäller partnerskapstidsplanen och vinstpotentialen.