Faron Pharmaceuticals - Innovativa medicinska lösningar (Del 2)

Min bakgrund är inom upphandling och internationell handel, så jag kan inte uttala mig om djupgående medicinska frågor. Från detta meddelande vill jag lyfta fram de punkter som rör de negativa utfall som @Clark_kent hänvisar till. Själv vill jag alltid, oavsett situation, förstå varför någon gör något, med vilket motiv och vem som i slutändan gynnas av det.

Om vi antar att Faron medvetet skulle utelämna något negativt från studierna eller något annat väsentligt, som de visste sannolikt skulle avbryta Bex-berättelsen i framtiden och det skulle vara ofördelaktigt för dem själva och aktieägarna, varför skulle då Jalkaset och Faron agera så? :thinking: Vem skulle gynnas av detta och vems lada skulle ett sådant agerande fylla? Är det inte just de själva och finsk medicinsk forskning, för att inte tala om aktieägarna, som är förlorarna här. Jag försöker bara hitta motiv och skäl med detta :man_shrugging:

Jag skulle behöva motiveringar för ett sådant agerande, om/när jag inte själv kan komma på några för att fördriva fredagskvällen.

13 gillningar