Meget godt! Så skal der bare nyheder ud fra USA også, lad os tage lidt bobler for dette, med kvasten på hovedet!
Skål!
4 Synes om
Meget godt! Så skal der bare nyheder ud fra USA også, lad os tage lidt bobler for dette, med kvasten på hovedet!
Skål!