En fin signal för tillväxt och för att det finns intresse för Easor på marknaden. Min egen syn är att även andra stora aktörer kommer att följa efter. Easor fungerar både vad gäller prissättning och automatisering även i företag av lite större storleksordning. Numera är det lättare att ta till sig och börja använda mjukvaror eftersom de så sakteliga börjar likna varandra. Men som jag tidigare har nämnt. Sättet som Easor hanterar data på skiljer sig från andra programvaror. Det gör det möjligt att ta in olika AI-lösningar på plattformen. Och möjliggör en allt snabbare ekonomiförvaltning samt ett mer mångsidigt stöd för företagen. Om man till exempel tänker på Fennoa i Finland. De har vuxit med över 20 % årligen under en längre tid. Easor är en väsentligt bättre mjukvara. Easor liknar mer Procountor, men med lite andra betoningar. En enskild större partner syns inte direkt i euro eftersom uppstarten tar runt ett halvår. Men när programmet är konkurrenskraftigt och effektivt. Då börjar allt fler kundbeslut trilla in till deras fördel. Jag ser lite samma hajp här som kring Procountor för ungefär 10 år sedan;)
1 gillning