Easor og Talenom er godt nok dyre, det ved jeg af erfaring, efter jeg er begyndt at håndtere fakturering osv. for en lille enkeltmandsvirksomhed (tmi).
Disse virksomheder er stadig tæt forbundet, vores kontaktperson og servicechef er den samme i begge, det vil sige, de arbejder i begge virksomheder. Siden Easors udskillelse føles det som om, kvaliteten er faldet, både hvad angår service og funktionsdygtighed. Jeg ved ikke, om det er et problem over hele Finland som hos os, men disse pågældende personer virker svære at få fat på, og de ser ikke ud til at bekymre sig særlig meget om kundens spørgsmål og bekymringer (sådan virker det i hvert fald). Ingen tager rigtig ansvar for helheden, jeg ved ikke, om der er problemer med arbejdsmiljøet, eller om vi er for en lille virksomhed for dem, men som kundeoplevelse er det rigtig ærgerligt.
For ejerne er det jo godt, om de kan få en fast brugerbase til det dyre program, som også forbliver kunder. Brugen af Easor-appen er helt OK, i hvert fald til vores lette brug, men vi er alligevel ved at skifte væk fra den, fordi det, vi betaler for den, ikke er det værd, selvom en anden måske synes, at programmet er godt for dem.
På grund af ovenstående ting ønsker jeg ikke (i hvert fald ikke endnu) at investere i hverken Easor eller Talenom.