Tak for tippet om faldende spillertal. På de fora, jeg følger, har folk enten spillet spillet igennem eller venter på de patches, der blev lovet til februar. De indledende salgstal var enorme, så jeg synes, at kursfaldet er lidt overdrevet.
Jeg købte mere på risiko fra dette (også) dyk. Jeg har nu 119 aktier i min portefølje. Det er uvist, hvad der sker. Selvom CDPR virkelig rodede udgivelsen op, har de gode IP’er og erfaring med flere AAA-spil. Hvis/når Cyberpunk bliver rettet, og PS5-versionen og DLC’erne kommer til salg, tror jeg, at virksomheden vil tjene mange penge. En mørk hest er stadig den mobile Witcher, som efter min mening burde blive et hit som Clash of Clans. ![]()

