I morgendagens interview ville det være godt at dykke ned i, om H2 allerede kan ses på royalty-siden.
Mysterieforbrugerens (mysteeriasiakas) SAT har varet i ca. 20 måneder. Det begynder at være på grænsen af det normale. Hvordan kan Canatu kommentere på dette?
Venter de på andre reaktorordrer i år? Nu blev målet “at least one new reactor order for FY2026”, som blev defineret ved CMD (Capital Markets Day), opnået.
Hvad jeg også lagde mærke til i meddelelsen:
”Ordren er også et væsentligt skridt i retning af, at Canatus CNT-teknologi etablerer sig som en ny standard for pellicle-film (pellicle-kalvot), der anvendes i EUV-halvlederproduktion”. Bold statement?
SPIE er lige om hjørnet igen, og industrilederen Mitsui (+ imec-samarbejde) vil fortælle om deres CNT-fremskridt:
Kommenterede i sidste uge på tråden, at det ville være godt, hvis selskabet havde en X-profil. Beskeden blev markeret som spam og slettet. Måske var den for kortfatmet og/eller kom på et dårligt tidspunkt.
Jeg prøver igen.
For Canatu er de mest betydningsfulde kunder/slutbrugere i sidste ende forbundet med AI-/datacenter-/selvkørende-miljøerne, og branchens eksperter og investorer diskuterer og følger, i hvert fald efter min opfattelse, primært X og ikke T&M, Kauppalehti eller Aamulehti. Derfor ville det blot at have en tilstedeværelse som virksomhed der, hvor tingene bliver diskuteret og sker – på internationalt plan – efter min mening have en ret betydelig positiv indvirkning på, hvordan selskabet eller dets teknologier bliver bemærket. Desuden er dette i praksis stadig en gratis tragt (funnel).
Der er helt klart et eller andet, der halter, og der bør gøres noget.
Ps. Kan vi mon lykkes med dette uden om 10 år stolt at erklære i en eller anden podcast, at “vi havde jo rent faktisk kompetencen”?
Hvordan vil du forklare aktiekursen fra tidspunktet for noteringen og frem? Hvis alle ved det, og fremtiden er lagt til rette, burde kursen vel afspejle dette billede.
Mr. Market kan jo naturligvis tage fejl, markederne er måske ikke effektive osv.