Sarahs interview var godt nok indholdsløst. I og for sig helt rigtige ting og kritiske observationer (som det, at der til Remeo kræves landespecifikke registreringer i EU til alt, også de instrumenter som bruges til at indsætte implantater), men det føltes som om, hun bare ville tale i en positiv tone om tingene, selvom huset brænder.
Nogen stillede et klart spørgsmål om, hvor meget omsætning der er kommet via Remeo indtil videre. Sarah holdt vel en 2 minutter lang monolog og snoede sig udenom at svare direkte på selve spørgsmålet. Hvorfor for pokker kan man ikke bare svare med det eurobeløb; uanset hvad beløbet er – det ville være ret ønskeligt at begynde at være brutalt gennemsigtig med alt.
Der blev igen promoveret kraftigt for de rigtige rekrutteringer og satsning på vækst. Jeg må indrømme, at det ikke interesserer mig en dyt, hvor meget firmaet “satser på vækst”. For Retecs vedkommende ville selve væksten interessere mig i stedet for vækstsatsningerne. Altså ikke igen det vrøvl om, at “vi har brændt penge af og antager, at det på et tidspunkt vil blive til omsætning”, men reel omsætning på bordet. Nu er det ved at være høj tid. Kunne de forbandede satsninger ikke snart stoppe, og cashflowet komme i gang.