Betolar - Mod en grønnere betonindustri

Hvis man ikke var blevet følelsesløs over for Betolars “amerikanske” informationspolitik og vidste, at alle parter med sikkerhed er pålidelige aktører, så er dagens nyheder en helt fantastisk grund til at beholde en lille position i dette “Hail Mary”-selskab i endnu et par år. Downside er altid begrænset til positionens størrelse. Upside-potentialet er ukendt.

Jeg ved ikke andet om Scalewolf, end hvad jeg lige har set på deres hjemmeside. Det virker som et pålideligt selskab, der investerer i opstartsvirksomheder inden for forsvarsindustrien.

5 Synes om