Det er irriterende, når det omvendte split ikke bliver ordentligt bemærket. Men der kommer jo stadig intet ud af det firmas forløb.
1 Synes om
Det er irriterende, når det omvendte split ikke bliver ordentligt bemærket. Men der kommer jo stadig intet ud af det firmas forløb.