Tobaia - Ny finsk tjeneste til hjælp for investorer og tradere

Samtalen er flyttet hertil efter ønske fra administrationen og forumbrugerne…

Hej, det er Erno her,

Vi er en finsk startup Tobaia.com , og vi lancerer snart en tjeneste designet til dem, der handler aktivt med aktier eller er interesserede i det, som ved hjælp af algoritmer til teknisk analyse finder gode købsmuligheder og skaber en omfattende analyse af aktiens aktuelle status.

Før vi begiver os ud for at erobre verden, vil jeg gerne invitere Inderes-forumbrugerne til at teste tjenesten og give feedback på, hvad vi kan gøre endnu bedre – samt fortælle, hvad netop du ville savne i en tjeneste som denne.

Tjenestens centrale idé er automatisk at scanne et univers af tusindvis af aktier for dem, der fra et teknisk analyse-perspektiv er de bedste long- eller short-kandidater netop nu (se siden Opportunities). Derudover kan man på siden, udover kortere trade-idéer, scanne efter gode langsigtede investeringsobjekter ved hjælp af forskellige screens (udbytteaktier, vækstaktier osv.).

Jeg ville være meget taknemmelig, hvis du har tid til at lære vores tjeneste at kende og dele dine tanker om indholdet.

• Hvad findes der endnu ikke i tjenesten, som du savner?
  • Hvad ville hjælpe dig i din beslutningsproces?
  • Er der en funktionalitet/data, som ikke findes i nogen anden tjeneste, og som du gerne vil se, før du træffer en investeringsbeslutning?

Nu er der stadig mulighed for at påvirke tjenestens endelige indhold. Du kan give feedback enten direkte her eller via en privat besked til mig.

Som tak vil vi gerne tilbyde en tre måneders trial med koden INDERES. Registrering kræver ikke andet end en e-mailadresse, hvilket betyder, at din trial ikke kræver betalingskortoplysninger, som i mange andre tjenester.
Registrering kan gøres hurtigt her: https://www.tobaia.com/app/register

Tak for interessen og succesfulde trades!
Erno
medstifter af Tobaia

12 Synes om

Jeg har brugt tjenesten lejlighedsvis som demotester. Utrolig flot udført!

1 Synes om

Virkelig dejligt at høre, tak. :slight_smile:

God fredag, kære Inderes-medlemmer.
Jeg tænkte, at denne opdatering måske kunne have interesse for dem, der er interesserede i krypto, som der helt sikkert også er her.
Vi har i denne uge lanceret en dedikeret tjeneste til krypto ved siden af vores aktietjeneste.
Vi udfører teknisk analyse i realtid på over tre hundrede kryptovalutaer og udvælger interessante markedsforhold såsom usædvanlige handelsvolumener (exceptional volume), breakouts fra støtte- og modstandsniveauer (support & resistance), op- og nedadgående tendenser, golden cross-events osv. Tjenesten indeholder også en screener til at hjælpe med dit eget analysearbejde, en nyhedssektion samt en sektion med detaljerede oplysninger om hver eneste kryptovaluta, der findes i tjenesten.

Velkommen til at tage et kig, og feedback er meget velkommen:
www.tobaia.com/crypto

1 Synes om

Slut på tjenesten?
https://x.com/TLveri/status/1727708062444642375?s=20

2 Synes om

Det ville være interessant at høre fra vennerne om dette nu her bagefter, hvis de stadig læser forummet, hvad der i sidste ende gik galt, og hvordan de næste aktører kunne lære af Tobaia-sagen. En TA-algoritmeplatform lanceres trods alt ikke i Finland hvert år, så vi må måske vente længe på den næste aktør. @Jukka_Lepikko var vel involveret i en eller anden rolle her?

12 Synes om

Dette spurgte jeg om på Twitter, men Lepikkö kommenterede intet på sagen. Kun profitable investeringer…

1 Synes om

Hej, som en af Tobaian’s grundlæggere kan jeg fortælle så meget, at det hele i al sin enkelhed faldt sammen, fordi pengene fra abonnementerne ikke var nok til at dække markedsdata- og infrastrukturudgifterne. I sidste ende løb investorernes og vores grundlæggeres tro på forretningsmodellen ud, og nye indtægtskilder, endsige virksomhedsordninger, blev ikke udviklet i tide. Der var bestemt en indsats.
Udviklingen af algoritmer fortsætter stadig, men nu kun til eget brug.

8 Synes om