Her er et billede:

Jeg orker ikke rigtig at gentage det samme, som jeg har skrevet her og i Købt/Solgt-tråden, men Amazon bevæger sig ikke helt ind på samme territorium som TTD, og TTD har sine egne klare styrker, som man kan læse i mine indlæg. Der er allerede beviser for Kokai-platformen, og der er allerede lidt erfaring med den nye auktionsløsning, men der er endnu ikke tilstrækkeligt konkrete beviser til, at man for alvor kan juble.
Ja, Amazon er dog ikke en behagelig nyhed, og der er også andre trusler her. På den ene side føles TTD billig på en eller anden måde, og Amazon bliver måske ikke set som en helt direkte konkurrent med deres forskellige styrker; på den anden side er der en vis troværdighed i det, når kursen også dykkede, så måske er det unødig bagatellisering fra TTD-tyrenes side over for selskabets gigantiske konkurrent. Gud ved, hvad der sker, og om TTD’s nye “projekter” er af en sådan karakter, at de ender som ligegyldige eksperimenter og sygner hen. ![]()
Nogle mener stadig, at værdiansættelserne er høje, og ser ikke en særlig lys fremtid for selskabet, ligesom de har undret sig over manglen på insiderkøb.
Her er en video om selskabet fra en TTD-tyr. Jeg kan kun meget dårligt engelsk og så den med undertekster, men han mente vist, at selskabet var billigt i forhold til det, der forventes af det. Jeg synes, han lagde vægt på, at selskabet og dets ledelse har klaret sig godt uden store fejl.