Tesla - førende fremtidens bilproducent? (Del 1)

God lørdag! :slight_smile:

Jeg skriver her fra Administrationens situationsrum i god ånd. Det er blevet ønsket et par gange, at FSD og lignende emner skulle behandles i denne tråd, som Sippola oprettede efter brugernes ønske:

Administrationen forstår godt, at hvis man ønsker at fortsætte diskussionen i Tesla-tråden, er der stærke grunde til det. På den anden side er der også grunde til, at det kunne diskuteres i den anden tråd. Desuden er det vigtigste ikke administrationens tanker, men forumdeltagernes, som der er betydeligt flere af. :slight_smile:

Baseret på min mavefornemmelse ønsker de fleste at diskutere emnet netop her, men min mavefornemmelse tager ofte fejl, så jeg lavede en vejledende afstemning nedenfor om, hvilken tråd emnet ønskes diskuteret i. Hvis resultatet er nogenlunde lige eller “lad os fortsætte her”-muligheden vinder, er det nok ikke nødvendigt at flytte beskeder til en anden tråd.

Skal vi fortsætte diskussionen her om FSD og autonom kørsel?
  • Lad os fortsætte, det passer netop til denne tråd.
  • Lad os ikke fortsætte, det passer netop til tråden “Autonom kørsel og dens udvikling”.
0 äänestäjää

Det er netop jeres mening, læsere og skribenter i Tesla-tråden, der interesserer. Lad os fortsætte diskussionen om emnet her, hvis det ønskes, og hvis resultaterne er nogenlunde lige (hvis der ikke er store forskelle mellem mulighederne), er det sandsynligvis heller ikke nødvendigt at ændre noget i så fald. Lad os ikke gøre dette til et vanskeligt drama, som vi generelt ikke gør. Du kan stole på forummet. :slight_smile:

Så er der en anden ting, jeg vil minde om. Jeg selv og de fleste har ikke en brændende mening om Tesla, så mange er sikkert interesserede i velargumenterede og begrundede meninger. Lette kommentarer passer ikke til denne tråd, mere fakta end mavefornemmelser. :slight_smile:

Lad os stræbe efter at gå efter fakta og respektere hinanden!

6 Synes om