Lad os nu fortsætte dialogen og informere med Jaara, hvis nogen skulle blive interesseret! I dag blev der igen annonceret et aktietilbagekøbsprogram, som allerede er blevet en regel efter kvartalsrapporten. Denne gang et tilbagekøbsprogram på 35 mio. NOK i stedet for 20 mio. NOK, og ingen prisloft.
Når P/E-værdien svinger over fyrre, og væksten er svag, kan mange anse aktien for dyr, men bestyrelsen ser tydeligvis ikke sådan på det. Jeg kan virkelig godt lide bestyrelsens kapitalallokering, selvom norske investorer også er kendt som et udbyttefolk. Mange finske virksomheder kunne tage ved lære af dette.