Investeringsselskaber som porteføljens kerne

Lad os lægge dette her også, hvis vi kunne få noget mere diskussion om Spiltan. Det var her, mit indlæg oprindeligt var tiltænkt, men jeg besluttede mig for at formulere det som et pitch, da jeg kom i tanke om den igangværende konkurrence.

Paradox begynder at være på et usædvanligt billigt prisniveau, og substansrabatten er også lidt højere end gennemsnittet på 25 %. På grund af Paradox’ kælketur er porteføljens spredning nu også usædvanlig god. Paradox’ vægt i porteføljen er kun 30,79 %.

Det faktum at handlen ændrede sig fra ugentlig til daglig, samt Nordnets belåningsgrad på 40 %, øgede også interessen for mit vedkommende, men jeg har endnu ikke trukket i købsbukserne.

Har I tillid til Börjessons evner, eller mistænker I, at han bare var heldig med Paradox og Spiltan Fonder?

Har I nogle synspunkter på det øvrige indhold i porteføljen?

Findes den i jeres portefølje, eller har I holdt øje med selskabet med det for øje? Har I undersøgt selskabet, men besluttet jer for ikke at købe af en eller anden grund? Hvorfor købte I, eller hvorfor lod I være?

https://keskustelut.inderes.fi/t/pitchaa-paras-sijoitusideasi-kisa-kaynnissa/52900/15?u=citizenj

9 Synes om