@artuzo og udover mig ser markedet ud til at være glade for RVRC’s gode salg i det forgangne kvartal. Jeg kan godt lide RevolutionRace’s resultat-audiocasts. Virksomheden fortæller åbent om kvartalets begivenheder. Delvist blev det gode kvartal påvirket af en svag sammenligningsperiode på grund af dårlig markedsstemning og sen efterår sidste år. Dog er markedsandele stadig blevet vundet, selvom markeds- og konkurrentdata endnu ikke er fuldt ud modtaget. Jeg var meget glad for, at DACH-regionen efter et par svage perioder igen opnåede en pæn vækst på over 14 procent. Især USA’s tariffer påvirkede, at USA’s salg skrumpede kraftigt. USA’s andel af det samlede salg er omkring 3 procent. Væksten i ‘Rest of the world’-segmentet landede på omkring 2 procent, og uden USA’s indflydelse ville den have været 5-6 procent.
Revolution har lanceret en ny ultra-serie til krævende forbrugere til vintersport. Priskategorien er tydeligt højere end virksomhedens tidligere produkter. ultra-serien. Virksomheden sagde, at de spændt afventer, hvordan produkterne bliver modtaget. De har været tilfredse med åbningen af brandbutikken i Stockholm og planlægger at åbne butikker også uden for Sverige.
Indeværende års hovedkvartal er også startet med vækst, men de mest interessante tider er først på vej, når Black Friday og julesæsonerne begynder. Lad os håbe på passende vintervejr til sæsonen. Vækst og en af branchens bedste rentabiliteter giver et godt grundlag for fremtiden.