Reaktor planerar börsnotering

Analytikerna på Sijoittaja.fi och Kauppalehti har nästan helt förbisett ett par saker: Tänk om det starka första kvartalet (Q1) är ett undantag? Bakom oss ligger samarbetsförhandlingar och traditionella justeringar…

Tänk om produktifieringen i de andra enheterna inte lyckas?

Är säljtrycket från de anställda och huvudägarna så stort att det kommer att ha en dämpande effekt på kursen under åtminstone de kommande 24 månaderna?

Jag deltar inte i emissionen.

10 gillningar