Hälsningar! ![]()
Marianne har redan välkomnat alla att följa Federal Reserves räntebeslutstillfälle:
Dessa tillfällen har samlat exceptionellt stor popularitet, vilket har lett till att Marianne har fått bra frågor och att tråden annars har fått bra meddelanden och länkar under tillfället.
För att alla ska ha det trevligt och för att tillfället ska vara så tydligt som möjligt att följa, vill jag lyfta fram några saker:
- I kafferummet kan man lägga lättare saker och memes. Inderes kafferum (Del 4)
- I samband med och under tillfället kommer företagens kurser sannolikt att svänga, så dem kan man fundera över här: Frågor, förskräckelser och hyllningar om kurser och deras förändringar - tråd
- Här kan man sedan uppdatera lite större dagliga rörelser på börserna: Börsens dagliga rörelser och korrigeringar (Björnide & Tjurfäktningsarena)
Denna tråd är enligt mig den bästa platsen att följa tillfället, så förbered era hemma-VM-studios för kvällen och kom ihåg popcorn! ![]()
