Börsernas riktning (Del 2)

Hälsningar! :slight_smile:

Marianne har redan välkomnat alla att följa Federal Reserves räntebeslutstillfälle:


Dessa tillfällen har samlat exceptionellt stor popularitet, vilket har lett till att Marianne har fått bra frågor och att tråden annars har fått bra meddelanden och länkar under tillfället. :pray:

För att alla ska ha det trevligt och för att tillfället ska vara så tydligt som möjligt att följa, vill jag lyfta fram några saker:

  1. I kafferummet kan man lägga lättare saker och memes. Inderes kafferum (Del 4)
  2. I samband med och under tillfället kommer företagens kurser sannolikt att svänga, så dem kan man fundera över här: Frågor, förskräckelser och hyllningar om kurser och deras förändringar - tråd
  3. Här kan man sedan uppdatera lite större dagliga rörelser på börserna: Börsens dagliga rörelser och korrigeringar (Björnide & Tjurfäktningsarena)

Denna tråd är enligt mig den bästa platsen att följa tillfället, så förbered era hemma-VM-studios för kvällen och kom ihåg popcorn! :popcorn:

27 gillningar