Optomed - Sundhedsteknologivirksomhed

Hvis jeg husker rigtigt, antydede Himberg i forbindelse med Q1, at der kunne komme nyheder om Big Pharma eller lignende i løbet af H1. I den nuværende situation og med disse (Kina) krydderier begynder det at føles muligt. Jeg har en fornemmelse af, at nyhedsstrømmen vil fortsætte (måske allerede inden onsdag?)

6 Synes om