Himpäri målade upp vackra bilder förra sommaren om att majoriteten av de kunder som köpt Aurora IQ kommer att börja använda AI vid ett senare tillfälle. Frågan är bara hur långsiktigt det där “senare” är, då det åtminstone inte syns någon anmärkningsvärd tillväxt i RR (återkommande intäkter) ännu. Det är alltså förmodligen bäst att inte förvänta sig några underverk på ett tag nu heller.
2 gillningar