Nokian Renkaat Oyj

Chris hann inte ens vara på sin post i ett år. Han kom ju från bolagets styrelse till rollen som chef för Nordamerika, så bolaget var bekant för honom sedan tidigare. Utan att känna till bakgrunden ser ett så här snabbt avsked lite märkligt ut. Jag återkommer till saken om jag får mer klarhet i detta.

48 gillningar