Nexstim - Med hjernestimulation mod verdensherredømme

Jeg læser den rapport / analyse fra NuWays, og jeg kom til at tænke over betydningen af opgraderinger af udstyr for omsætningen i de kommende år. Jeg har et meget svagt greb om Nexstims tidlige år, men ifølge AI er der blevet leveret ca. 170 enheder før 2020. Da livscyklussen siges at være 6-8 år, er disse enheder ved at være ved vejs ende. Selvfølgelig bliver ikke alle udskiftet, og de tidlige salgstal kan have overlap mellem diagnostik + terapi, som erstattes af én enkelt enhed, men på et tidspunkt bliver disse opgraderinger uundgåeligt til et reelt betydeligt antal.

Og går disse mon direkte fra Nexstim til kunden uden om Brainlab (nu og så længe den enhed, der skal opgraderes, ikke er solgt af Brainlab), altså med en lidt bedre bruttomargin, og ville dette til dels også forklare meddelelserne om enkeltsalg?

Har nogen bedre styr på dette i Excel? Og må jeg komme med et ønske til disse nøgletal, at der f.eks. fra 2024 eller 2025 og fremefter er metrikker om udstyrsopgraderinger vs. salg af nyt udstyr? Er @Mark_Renton’s Lovable-app så fleksibel, at den kan udtrække meddelelserne vedrørende dette?