L & T (tråd lukket og trådnavn ændret, da selskabet allerede har en hovedtråd og for at undgå, at den dukker op i søgninger)

Har kigget lidt på L&T til en mere defensiv portefølje. Summa summarum; stabil præstation og en udbytte på 6-7% ser sikker ud. Som Mäkinen nævner i sit tweet, i et nulrente-miljø interesserer denne type forretning og afkast mange.

Q3-20 resultatvideo: Lassila & Tikanoja Q3'20 ti 27.10. kello 9:00 - Inderes

• Her er det efter min mening værd at bemærke forretningens robusthed, og hvordan den kom tilbage i Q3.
  • Tilsyneladende er kontorlukninger / fjernarbejde ikke en kritisk faktor for virksomheden
  • Rentabilitetstal gode
  • Vækstudsigter (eneste?) svaghed

Også en video fra børs-aftenen, har ikke set den: Lassila & Tikanoja sijoituskohteena (Pörssi-ilta 11.11.2020) - Inderes

Kedeligt er godt?

1 Synes om

Jeg kan huske, at jeg engang så, at L&T har udbetalt 100 % af resultatet som udbytte i mange år i træk. Dette gjorde min egen investeringsbeslutning vandtæt.

Der var åbenbart allerede en tråd om dette: Lassila & Tikanoja - #33 käyttäjältä Artisti - Osakkeet - Inderes forum.

1 Synes om

Ja er LT ikke praktisk talt et rent transportfirma, der tjener penge på, at lastbiler kører affald? Og åbenbart er konkurrencen ret hård her

Åh nej, denne var ikke på L&T’s virksomhedsside… Jeg har åbenbart selv svaret på den sidste lol :smiley:

@Yu_Gong kan du fikse det? @Verneri_Pulkkinen denne tråd kunne lukkes, og startindlægget kunne kopieres til den gamle tråd?

3 Synes om