Undersøgelse om ansvarlige investeringer (1 dag tilbage til at svare!)

Hej alle sammen,

Jeg læser til kandidat i økonomi og erhvervsøkonomi og er i øjeblikket i gang med mit speciale, hvor jeg undersøger ESG-faktorers indflydelse på investorers beslutningstagning ud fra et adfærdsøkonomisk perspektiv.

Formålet med undersøgelsen er at afdække, hvordan investorer vurderer investeringsobjekter og træffer investeringsbeslutninger, samt hvilken betydning ESG-faktorer har i disse vurderinger. Undersøgelsen er rettet mod alle personer bosat i Finland, som investerer eller har investeret i aktier og/eller fonde.

Besvarelsen af spørgeskemaundersøgelsen foregår fuldstændig anonymt, og enkelte respondenter kan ikke identificeres ud fra deres svar. Svarene vil blive brugt som forskningsmateriale til specialet og potentielt til andre videnskabelige publikationer. Materialet behandles fortroligt i overensstemmelse med forskningsetiske principper.

Det er frivilligt at deltage, og det tager cirka 5-7 minutter. Du kan til enhver tid afbryde besvarelsen uden angivelse af årsag. Du kan få adgang til spørgeskemaet her:

Når undersøgelsen er afsluttet, har interesserede respondenter mulighed for at få tilsendt et resumé af undersøgelsens hovedresultater til deres e-mail. Hvis du ønsker at modtage resuméet, kan du efter spørgeskemaet udfylde en separat blanket, hvor du kan angive din e-mailadresse. Kontaktoplysningerne indsamles adskilt fra dine svar og kan ikke kobles til dine besvarelser. På den måde forbliver din besvarelse af spørgeskemaet fuldstændig anonym.
Du kan angive din e-mailadresse på den separate blanket her: https://link.webropolsurveys.com/S/E0EFF5B68EA7953F

Jeg ville være utroligt taknemmelig, hvis du kunne afse et øjeblik til at svare!

13 Synes om