KH Group – ett turnaround-bolag efter omstruktureringen?

Jag börjar så smått få nog av det här agerandet. Jag har varit ägare i nästan 10 år, och man har ju fått se en hel del oreda under resans gång. Visst ryms det mycket under en så pass lång tid, men i det här läget känns det bara som att det tilltar. Det känns också som att man inom bolaget inte på riktigt kan tänka utanför sin egen bubbla och förstå hur allt det här ser ut utifrån!

13 gillningar