Gad vide om folk i Amerika er så dumme, at de køber denne i Hesuli, når de skriver Nokia og ikke orker at læse færdig. En lignende dag med stigninger skete for et par år siden sammen med Nokia.
![]()
![]()
Gad vide om folk i Amerika er så dumme, at de køber denne i Hesuli, når de skriver Nokia og ikke orker at læse færdig. En lignende dag med stigninger skete for et par år siden sammen med Nokia.
![]()
![]()
{“content”:“Nogle gange smiler livet bare til dig fra alle sider, som Atomirotta sagde ”De tegner, hvem der har kridt”\n\nJeg har arbejdet hårdt de sidste par år, og snart er situationen den, at jeg kan indkassere gevinsterne. I denne måned oversteg salgsprovisionerne for første gang grundlønnen, og jeg må undre mig over, hvordan man skulle klare sig på en lægeløn, jeg gik ikke engang på medicinstudiet.\n\nEt par strategiske præcisionsangreb til Ralph og forårsjakkerne er købt, nu kan jeg igen få pigerne til at grine, når jeg har en mint krop og tøj.\n\nTakket være den faldende yen har jeg booket en tre ugers ferie til Japan, og vi tager ud for at jage den perfekte Grand Seiko.”,“target_locale”:“da”}
Fantastisk at høre. Det er en dejlig følelse at vide, at man har knoklet, og at man nu begynder at få løn for det.
Du kan sikkert nemt medbringe en bonsaitræsplante (Larix kaempferi) til drengen som fødselsdagsgave og et 1600-tals katana (Nihonto) til mig i håndbagagen!
10 % af det udvundne guld går til industrielle formål, resten går til smykker og lagring. Med de nuværende lagrede mængder af guld ville menneskeheden kunne klare sig i århundreder uden behov for at udvinde mere.
Hvorfor udvindes guld stadig, og hvorfor bliver det ikke forbudt som værende naturødelæggende? Især når der bruges cyanid til at udvinde guld fra malmen. Der er intet behov for guldminer.
I dag er min portefølje oppe med over en halv procent!
Men det, der er endnu federe, er, at Janette nappede nogle medaljer! ![]()
Janette Ylisoini, der fyldte 20 for et par uger siden, bevarede nerverne ved EM i vægtløftning i Batumi, Georgien. Ylisoini, der har støvsuget ungdomsrækkerne for mesterskabsmedaljer, var tæt på en medalje ved VM i oktober sidste år, men vandt nu sin første seniormedalje ved EM – og nappede med det samme tre af slagsen: to guld og en sølv.
Jeg har selv været i den tro, at man bruger cyanid til at skille sjælen fra kroppen.
Nå, det var bare sådan en dårlig torsdags-joke.