Genius Brands - børns "Netflix" fra 15.6.

Tak. Amerikanerne har støttet flyselskaberne meget, og det er overraskende få, der er gået ind i dem? Og jeg tager med på denne tur igen. Kan jeg også få et par dages ro? :sunglasses:

Jeg greb om kniven på den sløve side.. :grimacing:
og købte mere

Way2Go, og det gør ikke noget :sunglasses: Jeg venter lidt, tvivler på, at jeg bliver uden indkomst :thinking:

Jeg tog selv en lille del i dag til 5,05 og sænkede samtidig min gennemsnitspris. Hvis den falder under 5, kan jeg overveje at købe mere. Ellers ser vi stille og roligt, om det går galt eller ej :slight_smile:

2 Synes om

For pokker, hvordan fik du den så billigt? :sunglasses:

samme her 7.7 gennemsnitspris reduceret.. skrabeloddet giver eller tager.. og hele kroppen lider eller ej

Mine egne pimpelfiskere (pilkit) fangede ikke noget i dag, men det ser ud til, at aktien har været den mest populære på Robinhood den seneste måned: https://www.ccn.com/3-reasons-why-nasdaqs-black-sheep-is-now-millennials-favorite-stock/

jeg fik mere genius.og.cafe lucinia.. jeg holder det ud.\nselvom det virker som snyd…andre køber skrabelodder..det gør jeg ikke..ej heller lotto\nlad os holde et genius rally en dag

Det er måske ikke direkte relateret til Genius, men fra deres investorbrev:

En ting, han [Warren Buffett] altid har sagt, er at “…ikke fokusere på din aktiekurs, men fokusere på at opbygge din forretning. Aktiekursen vil til sidst komme.” En anden ting, Warren har sagt, er, at “Investoren med en IQ på 160 har ingen fordel i forhold til investoren med en IQ på 120. Den vigtigste egenskab for succesfuld investering er tålmodighed.” Men det ene citat fra Warren, som jeg føler er mest relevant for Genius Brands i dag, er: “Nogen sidder i skyggen i dag, fordi nogen plantede et træ for længe siden.”

Forudser det så, at aktien ikke nødvendigvis vil sprænge banken med det samme den 15. juni? :wink:

Og i en artikel fra Yahoo beretter Hindenburg Research:

Virksomheden selv synes at være enig med os, idet de mener, at deres aktier er $0,35 til $1,20 værd per aktie, 83%-95% under de nuværende niveauer**, baseret på tre finansieringsrunder, de gennemførte til disse priser alene sidste måned.

Og i kommentarerne er der dette:

Meget sandt! Jeg lærte lektien. Engang solgte jeg en guldaktie for $2, fordi idioter som Hindenburg skræmte mig. Sikker nok handlede aktien til $14 halvandet år senere. Kan man forestille sig, hvor mange flere penge jeg ville have tjent, hvis jeg havde ventet lidt længere?!!!

Så det er bare med at holde hovedet koldt :slight_smile:

Hindenburgs og Lemons taktik er ret klar, når man læser lidt mere om dem. Rigtig trolling for at få aktiekursen til at falde, så folk kan samle dem op billigt. Det kan være, at kursen går endnu længere ned. Den 15. juni vil sandsynligvis ikke udløse en stor gevinst, da det kun er den første dag. Jeg tror dog, at annonceindtægter og andet vil begynde at strømme ind efter det, især med Amazon/Alibaba. Jeg er selv med for et godt tusind euro med en ret høj gennemsnitspris, men jeg vil sandsynligvis købe mere, hvis prisen går ned.

3 Synes om

{“content”:“Har nogen dykket ned i de målrettede salg af Genius Brands fra foråret? De har været med til at skabe usikkerhed om aktiens "rigtige" pris.\n\nHvis jeg selv forstod det rigtigt, var der både målrettede salg fra nuværende ejere til nye investorer og mindst én aktieemission. Tilsyneladende fik man med emissionen nedbragt gælden betydeligt. Den seneste handelspris var vist 2 dollars/aktie.”,“target_locale”:“da”}

4 Synes om

Jeg var allerede et par gange ved at hoppe med på denne, men jeg aflyste opgaven. Heldigvis.

Nu tager vi den bare med i overvågningen og ser, hvor langt den falder, og tager en åbningsposition, hvis der kommer fornuftige nyheder om den senere.

1 Synes om

Med lidt penge klør det i fingrene efter at købe den kniv med 10 % rabat nu

3 Synes om

Ramte 4,55, tog en kort trade på det fald, men har absolut ingen tillid til at holde længere.

4 Synes om

Konstant fald… nu allerede -14%… tager en lille del

Jeg tænkte, at jeg ville se, om det holder på niveau 4,20.

2 Synes om

{“content”:“Jeg havde også en orm der, men den nåede nok at stige over dette for i dag. Denne type aktiv er meget risikabel, fordi markedsstemningen kan ændre sig på et øjeblik i den anden retning, hvilket betyder, at denne type aktiver (uden forretningshistorik) kan falde rigtig meget. Hvis et stort fald sker, virker selv en stop-loss ikke altid, når volumen er stor.”,“target_locale”:“da”}

3 Synes om

{“content”:“Ja, det kan let være 11 dollars ved åbning i morgen, eller 1,60.”,“target_locale”:“da”}

{“content”:“Jeg skriver nu lidt som en papegøje i NKLA-tråden :thinking:. Men jeg vil også her gerne bede om, at vi holder diskussionen til emner, der er relevante.\n\nDvs. at grafer over mulige værdændringer er meget interessante, og dem håber jeg at se i fremtiden.\n\nMen ellers er min tanke/ønske, at gruppen her diskuterer mere om virksomhedens anliggender og andre emner, der kan have betydning for virksomhedens fremtid.\n\nInformation om, hvilken pris nogen har købt eller solgt til, hæver efter min mening desværre ikke niveauet af diskussionen. Jeg ser det mere som unødvendig information.\n\nOg jeg håber, at jeg ikke krænker nogen med denne besked.\n\nSammen mod gode aktiehandler :chart_increasing::smiling_face_with_sunglasses:”,“target_locale”:“da”}

13 Synes om