Faron Pharmaceuticals - Innovativa medicinska lösningar (Del 2)

Här är hela meddelandet från februari 2026 som har legat och gnagt i ditt sinne:

[quote="ValkoinenPeura, post:3499, topic:66933, full:true"]\nJag ringde till Euroclear idag och frågade om några av de största ägarnas innehav.\n\nDESSA SIFFROR HAR FÅTTS VIA TELEFON FRÅN EUROCLEAR OCH BÖR BEHANDLAS DÄREFTER\n\nEnligt uppgifter jag fått från Euroclear har Varma sålt nästan hälften av sina aktier och det nuvarande innehavet ligger på drygt 2,6 miljoner. OP Asset Management har sålt nästan allt, och det största innehavet under OP är drygt 200 tusen.\n\nSedan det som sist och slutligen är värt att rapportera: Syrjälä verkar inte längre äga några aktier personligen alls. Acmes innehav frågade jag inte ens om, eftersom de ligger bakom ett förvaltarregistrerat konto.\n\nSlutligen upprepar jag: Jag tar inget ansvar för korrektheten i dessa uppgifter jag fått, i synnerhet inte när det gäller Syrjälä.\n[/quote]\n\nJag har alltså inte själv varit på plats vid Euroclear-terminalen, utan förlitade mig helt på den information jag fick via Euroclear tjp. Detta förde jag enligt min mening fram på ett TILLRÄCKLIGT TYDLIGT sätt även i det meddelande som gällde saken.

6 gillningar