Faron Pharmaceuticals - Innovative medicinske løsninger (Del 2)

Efter at være blevet løsladt fra en så lang udelukkelse (bann), burde man måske ikke komme herind og chatte længere, især om ting, der i bagklogskabens lys viste sig at være rigtige, men lad os løbe risikoen igen.

Tidligere var jeg overbevist om, at vi var på vej mod en emission, og at det ikke ville lykkes. Det har jeg ændret mening om, fordi 40 millioner er småpenge for at få et sikkert og effektivt lægemiddel på markedet mod en sygdom, som uundgåeligt fører til døden for næsten alle patienter. Menneskeheden har endnu en gang vist sin enorme dumhed med krige, men heldigvis har vi stadig mennesker, der stræber efter det gode og handler etisk korrekt. Enhver, der har investeret i Faron, ved, at risiciene er store, og har bevidst påtaget sig den risiko. En stor del af investorerne har investeret netop for at få et fungerende lægemiddel, og så må afkastet komme, hvis det kommer. Enhver, der nu lægger hindringer i vejen for Faron, kan gå hen til spejlet og se på, hvilken forfatning ens egen moral og etik er i. Ved bevidst at grave lort op om Faron viser man kun noget om sig selv, ikke om Faron. Vi kan alle lave vores hjemmearbejde med hensyn til Faron og investere på det grundlag. Det er nemt at påvirke holdninger anonymt og grave skidt frem, men man skal ikke hoppe med på det hele. Tænk selv og deltag i de møder. Der går ikke mange år endnu, før vi ser, hvem der fik ret, og hvem der ikke gjorde. Hvis man ikke har investeret i Faron, hvorfor så overhovedet kommentere? Eller hvis man stræber efter noget godt med det, burde man så ikke også have advaret mod de hype-aktier her på forummet, hvoraf ingen vist nåede særlig langt? Jeg har også selv flere “torsk” (tabsgivende aktier) i porteføljen, men jeg farer ikke rundt på nettet og sviner de firmaer til, når den eneste rette skydeskive for kritik findes i spejlet. Faron gør det, de skal, og hvis nogen tvivler på det, så er man ikke tvunget til at investere. Jeg tror på Faron og køber mere i emissionen. Hvis Bex en dag bliver et fungerende lægemiddel for dig eller mig, så har de her investerede penge givet det afkast, som man søgte. Og selvfølgelig tager jeg gerne imod den økonomiske kompensation også, det benægter jeg ikke. Eller også mister man det hele, men så er der i det mindste blevet gjort et forsøg. Hvad jeg ikke forstår, er, at hvis man ikke engang ejer aktier, hvilket motiv har man så for at rakke ned? Faron koster ikke så meget, at man ikke kan købe én aktie. Som ejer kan man så overveje, hvad ens forhold er til det firma, man ejer, og om man tror på dets produkter eller ej.

45 Synes om