Faron Pharmaceuticals - Innovative medicinske løsninger (Del 2)

Min baggrund er inden for indkøb og international handel, så jeg kan ikke udtale mig om dybdegående medicinske spørgsmål. Fra denne besked vil jeg gerne fremhæve de punkter, der vedrører de negative resultater, som @Clark_kent henviser til. Jeg ønsker altid, uanset situationen, at forstå, hvorfor nogen gør noget, med hvilket motiv, og hvem der i sidste ende drager fordel af det.

Hvis det antages, at Faron bevidst ville undlade at fortælle noget negativt om studierne eller noget andet væsentligt, som de vidste sandsynligvis ville afbryde Bex’ historie i fremtiden, og det ville være ufordelagtigt for dem selv og aktionærerne, hvorfor ville Jalkaset og Faron så handle sådan? :thinking: Hvem ville drage fordel af dette, og hvem ville en sådan handling gavne? Er taberne ikke netop dem selv og finsk medicinsk forskning, for ikke at nævne aktionærerne? Jeg forsøger bare at finde motiv og årsager med dette :man_shrugging:

Jeg ville gerne have begrundelser for en sådan handling, hvis/da jeg ikke selv kan finde på dem i en fart til at fordrive fredag aften.

13 Synes om