Cadeler A/S - installation af vindmøller til søs

Jeg ved ikke, hvad den korrekte term er, eller om det egentlig betyder noget, hvilken term det er. I overfladedelene af havbunden er sedimenterne ofte meget løse, og derfor opstår dette fænomen ofte. Fra Cadeler er det nok en god idé at diversificere kapaciteten med dette. Dejligt videoer var linket.

Så min egen kommentar til resultatet og fremtidsplanerne: det var et fantastisk resultat, som Cadeler igen leverede. Og vejledningen var efter min mening ret acceptabel i forhold til den lave værdiansættelse.

Men altså, dette geopolitiske miljø vil helt sikkert falde i Cadeles skød (jeg mener dette kaos med olie-/gaskrisen i Den Persiske Golf). Og derfor udvider vi flåden. Jeg tror, at telefonerne har glødet, når man skulle finde alternativer til olie og naturgas. Havvind er en potentiel løsning til at reducere afhængigheden af fossile brændstoffer, og mange virksomheder, der er involveret i opførelsen af vindkraft, er hjemmehørende i Europa. Så jeg vil hævde, at analytikernes “forsigtighed” ikke indeholder et sådant spekulativt, men fornuftigt aspekt, men har primært set den hurtige vækstrate og risiciene. Jeg kunne øge yderligere, selvom det er en stor position.

4 Synes om