Byggmästaren - Bevist præstation i kombination med en tillokkende værdiansættelse

Hvor er det bare fedt, at Byggmästare har fået sin egen tråd!

Jeg må hellere få set den Roast, tak fordi I har lavet den :slightly_smiling_face: