Sanrio har endnu ikke startet en kampagne for spillet med Bublar.
Deres synlighed på sociale medier er i en anden liga, og spillets udbredelse burde være i deres interesse.
Sanrio har endnu ikke startet en kampagne for spillet med Bublar.
Deres synlighed på sociale medier er i en anden liga, og spillets udbredelse burde være i deres interesse.
Det ser ud til, at stigningen fortsætter i dag. Vi får se, hvor vi ender, inden weekenden.
En lille nyhed lige nu kunne være benzin på bålet. Det ville være rart at høre noget inden regnskabet, som kommer om et par uger.
Nu kom slaget (kursreaktionen med det samme +17%):
https://bublar.com/press/press-releases/#/fb54215d-f8f8-4db9-a166-ccfe9eb006c9
5.2.2021 kl. 9.30.00
Bublar Group indgår strategisk partnerskab med det verdensberømte underholdningsfirma MGA Entertainment (MGAE). Målet er at kombinere MGAE’s berømte og ikoniske brands med Bublars proprietære real-world spilplatform samt filmproduktionsplatformen, der giver alle mulighed for at skabe og dele deres egne 3D-animerede film på få sekunder på deres telefon. Bublar modtager en global licens til nogle af MGAE’s mest populære brands.
…
Målprisen er vist stadig omkring 7 kr, medmindre den allerede er steget? Og efter det er der foretaget 1 virksomhedsovertagelse og indgået nye aftaler. Så der er stadig masser af plads til vækst.
Det her bliver godt, og puljen kan være over 10x i det sene efterår, hvis alt går vel.
Ja, en 10x stigning søges her. Hvad vi får, må vi se.
Men nu næste HK (Hong Kong) amerikansk og kinesisk licens og præcis udgivelsesdato tak.
Det ville også være rart at høre mere om Plotagons projekt i Korea (den bedre af dem)
Savning op og ned, kvartalsregnskab i næste uge.
Enten et ± 0 resultat eller et dårligt et, hvilket betyder, at GBK (Goodgame Studios) ikke når det opstillede mål for indløsning af den ekstra aktiepulje, imo.
Jeg fyldte 20% op nu i løbet af et par uger, jeg kan stadig tilføje 10%, hvis den falder fra det nuværende niveau, ellers venter vi på, hvad der kommer på mobilfronten, og hvornår.
Udgivelsesdatoen for Hello Kitty og Plotagons (Plotagon) projekt er lige nu det, der fylder mest.
OWH:s nye opdatering. Nu har de tilføjet Free Roam-funktionen. Ved ikke, hvor tæt vi er på udgivelsen, men de taler om “meget nær fremtid”.
UPDATE 0.129
Vi forstår, at nogle af jer er strandede derhjemme og ikke kan komme ud, og da dette er et lokationsbaseret spil, kan det gøre det ret svært at spille.
Derfor har vi nu implementeret en free roaming-eliksir. Den giver dig mulighed for at bekæmpe fjender, indsamle ressourcer og udføre quests med din helt, mens du står stille.
Nogle mindre, men vigtige ændringer og rettelser
Og selvfølgelig har vi fjernet tonsvis af irriterende bugs!
Dette er blot en håndfuld af de ting, vi har arbejdet på, og der kommer meget mere, i en meget nær fremtid!!
Vil gerne takke jer alle for at hjælpe os med at finde alle disse bugs og dele jeres fantastiske ideer!! Tak!
GBK’s produktionsselskab Infinite Entertainment producerer en Cthulhu-film med Spike Lee.
GBK tager sig af VFX-siden
https://bublar.com/press/press-releases/#/5c19e91c-151d-4039-9294-6aa8262d5835
Vobling har indgået en licensaftale med Gloria Gmbh vedrørende AR-brandøvelsesløsninger. Får vi mon flere nyheder i denne uge?
https://bublar.com/press/press-releases/#/dc2084d2-2622-4833-a220-59c709a587ff
https://bublar.com/press/press-releases/#/8a0f0ba0-0642-46d0-b7eb-75a6080ed0cb
Roviolainen indtræder i Bublars bestyrelse
https://bublar.com/press/press-releases/#/a93d340f-8d29-4428-aea4-939af197cd69
Og så bliver Hello Kitty forsinket igen
-27% på tavlen lige nu.
Det føles som om, at dette firma heller ikke kan få deres spil færdige. Der har vist ikke været meget nyt om spillet Otherworld Heroes på det seneste. Er hele projektet mon blevet lagt på is ![]()
Nu er det nok. Intet kan leveres, og snart trykker vi et nyt papir. OWH er sikkert også fastlåst. Jeg er nødt til at tænke over, om jeg skal smide den ud eller lette den, jeg har et tab på 22% og ejer ca. 70k aktier.
Ja, efter min mening har virksomhedens kommunikation været ret vildledende på det seneste. De lovede en Hello Kitty-udgivelse og opbyggede “hype” omkring den, men nu udskydes den, og der er ikke engang udgivet gameplay-optagelser.
Det ser ret dårligt ud for denne virksomheds aktiviteter.
Lidt lys i tunnelen…
Nå, nu er navneændringen fuldført:
Goodbye Kansas Group
Den har i hvert fald ikke vakt markedets interesse indtil videre ![]()
Goodbye Kansas Group AB (publ) (“Goodbye Kansas Group” eller “Selskabet”) meddeler, at Selskabet har sikret en omfattende finansieringspakke på op til SEK 226 millioner i alt fra den Los Angeles-baserede investor LDA Capital Limited (“LDA Capital”), storaktionærer og Nordea Bank Abp (“Nordea”) (samlet “Finansieringspakken”). En del af Finansieringspakken består af en aktieforpligtelse på op til SEK 175 millioner fra LDA Capital (“Aktieforpligtelsen”), som giver Selskabet en mulighed, men ikke en forpligtelse, til at rejse kapital over en treårig periode. ABG Sundal Collier har fungeret som finansiel rådgiver for Selskabet i forbindelse med Finansieringspakken.
Mellem linjerne kunne en pessimist læse, at en aktieemission kan være på vej igen.
Endelig prøver de at gøre noget for at få firmaet til at producere noget. Hvis de bare kunne få et spil færdigt og udgivet ![]()
Jeg har ikke haft aktier i firmaet i lang tid, men der kunne være potentiale her, hvis/når de får Hello Kitty-spillet udgivet, og spillet også er godt. Underworld Heroes er vist ret dødt nu om dage ![]()
Og en aktieemission kom for et par uger siden. Kursen er nu -80% YTD. Det er sjovt, hvordan emissionsaktierne handles til 0,39, og de almindelige aktier handles til 0,52.
Det har virkelig taget fart i den sidste måneds tid. Der kommer ordrer ind, men jeg kan stadig ikke vurdere, om der er sket en reel vending. Da jeg er med på en lille lotto-position, er dette selvfølgelig en meget behagelig retning, men det ville være interessant at høre, om nogen, der er bedre inde i firmaet, har nogle tanker at dele.
Mere information derfra, hvis du kan svensk, ellers bare brug Google Translate. Denne tråd har længe været stille.