Hilsen til alle på forummet – Kari Nerg her.
Det har været rart at se, at debatten omkring Boreo er taget til på det seneste, og jeg håber, at selskabets aktiviteter også fremover vil give anledning til aktiv diskussion. @Olli_Vilppo har efter min mening gjort et godt stykke arbejde som ny analytiker for Boreo og har på en afbalanceret måde fremhævet investeringscasens muligheder og risici. Tak til Olli for det!
Da mine arbejdsdage i selskabets ledelse lakker mod enden, vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke jer her på forummet for jeres aktivitet og interesse for Boreo gennem de seneste år. Jeg synes, tonen i debatten har været saglig, og det har været interessant at følge forummet.
Denne rejse har personligt været utroligt givende, og der har været masser af fart over feltet de sidste 6 år. Jeg føler, at jeg forlader selskabet i en god position i hænderne på Tuomas og teamet, og jeg tror på, at selskabet har rigtig gode forudsætninger for at forbedre præstationerne i de kommende år.
Hvis der stadig skulle komme spørgsmål her inden udgangen af marts, som I ønsker kommentarer til, svarer jeg gerne på dem i min nuværende rolle. Derefter vil jeg med interesse følge selskabets udvikling og også debatten her på forummet.
Fortsat god vinter og forår til alle!
/Kari