Ok, men det forstår jeg stadig ikke, hvordan en eller anden ukrainsk startup på et par år har været i stand til at udvikle en fungerende radio og ikke har brug for Bittiums teknologi, mens hverken R&S eller Indra er i stand til det? Er der kun tale om ESSOR-bølgeformen (ESSOR waveform), og Ukraine har ikke brug for den? Bortset fra at de vel får brug for den, i det mindste i fremtiden.
Related topics
| Emne | Svar | Visninger | Aktivitet | |
|---|---|---|---|---|
| Biohit - Kasvutoimet purevat | 549 | 115262 | 10. Juni, 2026 | |
| Titanium - Kasvun toista tukijalkaa etsimässä | 2250 | 453081 | 22. Juni, 2026 | |
| Admicom - Rakennusalan digitalisoinnin edelläkävijä | 1272 | 392116 | 25. Juni, 2026 | |
| WithSecure sijoituskohteena | 1338 | 251763 | 27. Marts, 2026 | |
| Boreo - Teollinen omistaja ja sarjayhdistelijä | 980 | 214046 | 23. Juni, 2026 |