Bittium. Tanker?

Ok, men det forstår jeg stadig ikke, hvordan en eller anden ukrainsk startup på et par år har været i stand til at udvikle en fungerende radio og ikke har brug for Bittiums teknologi, mens hverken R&S eller Indra er i stand til det? Er der kun tale om ESSOR-bølgeformen (ESSOR waveform), og Ukraine har ikke brug for den? Bortset fra at de vel får brug for den, i det mindste i fremtiden.

3 Synes om