Din egen refleksion ville have været rar at høre, men det er tydeligt i teksten, at den er AI-genereret. Jeg synes, det ville være godt altid at inkludere kilder og i det mindste en omtale af brugen af AI. Det spørgsmål, der blev stillet til AI’en, altså “prompten”, ville også være godt at inkludere.
Emnet i sig selv er relevant og aktuelt. Hvad kunne Bittiums rolle være i droneskrig og deres forsvar i Finland og internationalt.
Selvfølgelig bruger jeg AI, når jeg reflekterer lidt dybere over noget, men det var helt nyt for mig, at man skulle offentliggøre prompter? Mine individuelle opslag er ikke kun AI-tekst, men en kombination, hvor AI selvfølgelig er stærkt involveret.
Selv Inderes’ analytikere har svaret på spørgsmål om brugen af AI med “alt går gennem AI nu om dage”, men der ses heller ingen prompter eller separate omtaler i deres analyser. Er det ikke efterhånden en selvfølge i dag, at AI er involveret i refleksioner? Og siden hvornår har man skullet nævne kilder i almindelige forumindlæg? Jeg nævnte selv i starten nyhedslinket, som denne refleksion med AI startede fra.
Og i stedet for selv at deltage i denne diskussion, med eller uden AI, var 99% af dit bidrag at kritisere mine indlæg, og derefter gentog du mine spørgsmål. Du skulle nok bruge AI…