Biohit - Væksttiltagene bider

Pyh, pyh og herregud.

En stor og ydmyg tak til jer begge @JP199 og @Antti_Siltanen !!

Jeg må indrømme, at jeg har været helt væk i forhold til, at situationen med de tilgodehavender er så slem.

Denne sag begynder snart at minde om TEM1V én-til-én (1:1).

Som jeg har skrevet, tror jeg klippefast på produktet og dets merværdi for kunderne. Men ikke længere så meget på selve firmaet eller især dets ledende inderkreds.

Jeg er stadig af den faste overbevisning, at især BIOBVs internationale åbninger og godkendelser fra sidste år (Storbritannien, Sydkorea, Indien, Chile) opbygger et enormt potentiale, som er ved at konkretisere sig lige nu.

Dette er en mentalt svær situation. Jeg følte mig tvunget til at reducere mit ejerskab med 40%. Hah, netop efter at jeg havde fyldt op til maksimum i fredags =).

Her er der (for mig personligt) for store risici for, at kursniveauet vil blive presset endnu længere ned, før et - efter min mening - helt muligt VMBO-købstilbud bliver givet. Hvis jeg bare var halvt så sikker på, at det tilbud, jeg forudsiger med sølvpapirshatten trukket ned over øjnene, kunne komme på f.eks. nuværende niveau eller efter at kursen var steget lidt herfra, ville jeg nok blive siddende på mine hænder og hele min position.

Nu begynder det dog så småt at virke som om, at 80’ernes Wall Street forsigtigt bliver afprøvet på vores lokale børs.

Det er som om, der allerede er et par af disse cases i gang eller under opstart. Gad vide om et eller andet konsulenthus, der sælger strømpebukser, har fundet en ”helt ny og original” vinkel til at rådgive deres klienter (og samtidig sig selv) til at tjene lidt hurtigere STORE penge?

Jeps, jeg klikker BIOBV væk fra min aktive kursliste og holder samtidig op med at tygge drøv på konspirationsteorier (i denne tråd).

Godspeed til alle med denne, må I få store succeser!

Tak.

Edit(s).

• Ordet STORE tilføjet.
  • Undskyldning fjernet. Dette er dog mine tanker om sagen. Takken står dog stadig til sidst.
8 Synes om