BBS - Bioaktive Knoglesubstitutter

Det var et sjovt trick, BBS :smiley: for en måned siden lå kursen omkring 4.00, og da nyheden om det godkendte patent i USA kom, startede et rally, og kursen nåede over 6.00, nu annoncerer de så, at ja, vi forstod patenttingen forkert :smiley: Kursen er dog ikke faldet tilbage til firetallet, i hvert fald ikke endnu.

6 Synes om

Interessant at se, hvordan kursen reagerer, indtil videre et ret moderat fald. Det ville være fint, hvis man kunne fange den igen omkring fire!

4 Synes om

Hvis forståelsesforvirringen ikke førte til andet, så voksede aktieomsætningen i det mindste kortvarigt. :grinning_face:

3 Synes om

Jeg prøvede at give feedback på BBS-hjemmesiden om, hvad sådanne tilbagevendende kommunikationsfejl afslører, og hvor længe de efterlader et dårligt indtryk af ekspertise – selvom det kun er kommunikation.
Gæt om de personlige e-mailadresser på BBS-hjemmesiden virkede? Det gjorde de ikke. Skulle man græde eller grine? Lad os bruge begge emojis. :rofl: :sob:
TILFØJELSE: Der er ikke kommet en boomerang fra info@bbs-artebone.fi - postkassen, men ofte er der ingen, der tjekker disse postkasser…

11 Synes om

Nej, virkelig, og selvom de tjekkede, ville de måske slet ikke svare.

I efteråret har BBS stillet sig selv i et meget negativt lys med hensyn til investorrelations og tilsyneladende også generel kommunikation.

Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken om, at der slet ikke bliver svaret på henvendelsen. Det er dårlig opførsel selv for en privatperson, og endnu mere for et børsnoteret selskab. Jeg håber, de ikke behøver at arrangere finansieringsrunder i et stykke tid.

9 Synes om

Især med så lille et firma, hvor information drypper så sjældent, er det ret dårligt, at der sker sådan en fundamental fejl. Jeg ville have mere forståelse, hvis de sendte ugentlige meddelelser, og der var en formateringsfejl i en af dem, men det er en anden sag.

Jeg synes, at det interessante her er markedets “effektivitet” for et lille selskab. Hele efteråret lå vi omkring de fire euro, og med den amerikanske meddelelse brød vi igennem seks euro og endte med at ligge under de fem euro. Skulle man ikke tro, at selskabet ville blive prissat i henhold til kursen før meddelelsen og ikke så højt? :thinking:

6 Synes om

Gad vide, om det ville give mening at ringe til virksomhedens nummer, som angivet på deres hjemmeside?

Jeg vil også foreslå at ændre billedet på investordelen af hjemmesiden, da det minder om en reklame for et offentligt transportselskab. Jeg er enig med tidligere indlæg om, at enhver form for positiv kommunikation nu ville være passende. For eksempel i amerikansk stil, en narrativ tilgang, som kunne indeholde historier om folks og forskeres tro på aktien og passion for videnskab.

Nå, jeg må bare følge med i “mulighedernes historie” og håbe, at det ikke påvirker produkterne og deres dygtige kommende markedsføring.

EDIT: Jeg har rettet billedet for investorsiden ovenfor; billedet på hovedsiden er OK.

6 Synes om

Jeg vil ikke tale for nogen af firmaerne (eller ja, jeg hælder lidt til Bonesupport​:slightly_smiling_face:), men Bones ejerskab er solidt funderet i fonde: https://www.bonesupport.com/en-eu/shareholders/
mens BBS har lidt “noget andet”: Osakeinformaatio · ARTEBONE®
Mon det siger noget, hmmm? Bones kurs ser ud til at stige jævnt…

2 Synes om

{“content”:“De vigtigste drivkræfter for dette er produktudviklingspipelinen og det endelige produkts konkurrenceevne på markedet, og salgsrampe og fremtidige finansieringsrunder er først en bekymring, når der er mere end bare overlæben på brødet. Ejerkredsen betyder ikke så meget nu, hvis du planlægger at være med på længere sigt.\n\nMarkedet eksisterer allerede. Hvis BBS kunne vise, at produktet er konkurrencedygtigt, ville der hurtigt være alle mulige institutionelle kapitaler klar til finansieringsrunderne.”,“target_locale”:“da”}

3 Synes om

Det er nok på tide at fylde tanken en sidste gang før CE-mærkningen.

2 Synes om

Om efteråret blev det meddelt, at CE-mærkningen skulle være klar i løbet af næste sommer, der er jo stadig tid.

EDIT: men skal man tage BBS’s meddelelser for seriøst – måske kommer CE-mærket først sommeren –22 :joy:

11 Synes om

Ifølge dette skulle CE-mærkningen i hvert fald komme i begyndelsen af 2021

4 Synes om

Lad os håbe :pray: Det afhænger dog i sidste ende ikke af BBS’en selv, hvis f.eks. den myndighed, der udsteder CE-mærket, er overbelastet med behandlingen af anmodninger, som det skete sidste sommer.

Hej “Saakysya”.

Vil du fortælle mig, hvor du fik det roadmap fra, hvor CE-mærkningen forventes i Q1 næste år? Jeg vil gerne selv tjekke, om det findes i en af virksomhedens seneste præsentationer eller på hjemmesiden. Jeg tvivler på, at det gør.

I det roadmap skitseres der jo også en partnerskabsaftale i USA? Fra H1 / 2021.

Selvfølgelig, hvis dette var fra en officiel præsentation fra virksomheden de seneste dage, ville det se rigtig lækkert ud. Og det ville være helt fint =).

Men som jeg allerede sagde, er jeg en smule skeptisk.

1 Synes om

USA’s marketing-, distributions- og licensproduktionsaftaler afventer sandsynligvis CE-godkendelse, da godkendelsen praktisk talt betyder en garanteret FDA-godkendelse.

Jeg antager, at disse aftaledokumenter er meget tæt på at være færdige, og kun underskrifterne mangler.

Den er knyttet til den indledende forklaring om virksomheden i denne tråd. Jeg kender ikke dens oprindelse.

Ja, tak for det hurtige svar “Saakysya”. Jeg sætter pris på det.

Den video, som “Pohjolan_Eka” startede med, blev i hvert fald uploadet til YouTube den 9. juni, altså for over et halvt år siden. Jeg gætter på, at de efterfølgende slides ligeledes er marketingmateriale, der er lidt bagud.

På den anden side er situationen sandsynligvis ret tæt på det, der er beskrevet i sliden, med et par måneders forsinkelse på grund af Covid og den typiske tøven, der hører med til normal myndighedsaktivitet.

Min egen tanke er stadig, at hvis man kan stole på administrerende direktørs og virksomhedens udtalelser, så er selv den sidste (store dyre)prøve i praksis afsluttet, og CE-mærkningen skulle være på vej.

Jeg spurgte primært til kilden til den køreplan, fordi … hvis den seneste præsentation fra de seneste dage var sådan, ville jeg måske fylde lidt mere på, selvom porteføljen allerede flyder over med dette papir =).

5 Synes om

Den tabel skulle være på virksomhedens hjemmeside under “investorer” i forbindelse med prospektet fra juni under “virksomhedspræsentation”.

1 Synes om

Kilden til tidsplanerne er faktisk denne præsentation fra aktieemissionen i maj.
https://www.bbs-artebone.fi/wp/wp-content/uploads/2020/05/BBS_presentation_spring_final2_29052020.pdf

Den ældre video blev valgt i begyndelsen af ​​beskeden, fordi jeg mener, at der bør være en introduktionsvideo i det indledende indlæg, og dette var den seneste, jeg fandt.

I [halvårsrapporten offentliggjort] (https://www.bbs-artebone.fi/wp/wp-content/uploads/2020/09/2020-08-31_Korjattu-tiedote_Puolivuositilinpäätöstiedote.pdf) i slutningen af ​​august står der følgende:

Udsigter for 2021. Virksomheden afslutter behandlingen af CE-mærkningsansøgningen med det bemyndigede organ i begyndelsen af året. Virksomhedens produktionsprocesser forberedes til starten af den egentlige produktion. Forberedelserne til markedsføring og salg er allerede påbegyndt i 2020, og forberedelserne til lanceringen fortsætter i begyndelsen af året. Lanceringen forventes at starte i perioden april-juni 2021. I slutningen af 2021 forventes omsætningsudviklingen stadig at starte langsomt, som det er typisk for branchen.

Så BBS forventer tydeligt CE-mærkningen i 21H1.

P.S. Hvis du vil fange en brugers opmærksomhed, skal du bruge et @-tegn. For eksempel sådan her: @Nalle_Karhu

4 Synes om

Det ser ud til, at Loudsprings masker tager tid med CE-mærkningen, så det kan også strække sig en del med BBS-artebonen. Bureaukratiets hjul er tilsyneladende corona-fastlåst, og fremskridtet er langsomt.

2 Synes om