Analytikerskift

Alt til sin tid!

Jeg har været hos Inderes i over 7 år, men nu er det tid for mig at skifte omgivelser. I løbet af årene har jeg været en del af et fantastisk team og et meget fint investorfællesskab. Jeg er dog nu kommet til den konklusion, at jeg ønsker at tage det næste skridt i min karriere og bevæge mig videre fra analytikerjobbet.

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke mine kolleger, fællesskabet og kunderne for disse år. Jeg håber, at jeg med mit arbejde har kunnet tilføre en form for merværdi eller indhold til jeres investeringer, enten i form af analyser, videoer, sociale medier eller podcasts.

Min egen interesse for aktie- eller kapitalmarkederne er ikke aftaget. Tværtimod. Jeg vil derfor fortsat være aktivt involveret i investeringsmarkederne, men sandsynligvis fra en lidt anden vinkel. Jeg vil sandsynligvis stadig være aktiv på Twitter/X, så derigennem kan man, hvis man ønsker det, følge de næste skridt og fortsætte diskussionen om investeringsemner. Jeg vil nok også i en eller anden form lure på forummet.

Til næste gang!

-Olli

278 Synes om