Hej!
Hele Inderes-fællesskabet, inklusive analytikerne og alle jer andre forummedlemmer, har gjort et så enestående arbejde for at sikre en bedre fremtid for småinvestorer, at jeg vil takke jer i form af dette indlæg. Denne tråd kunne fremover fungere som en Tak-kanal for alle medlemmer af fællesskabet (æren for denne gode idé tilhører @Sijoittaja-alokas
).
Her er ting, jeg er taknemmelig for, og som har gjort mig til en bedre investor:
Forummet
Hvor ellers kan du diskutere med analytikere eller endda virksomhedens administrerende direktør / kontaktperson? Jep! Forummet indeholder en usædvanlig mængde dybdegående information, hvilket adskiller det fra mange andre sammenlignelige fora. I flere tråde dykker man ned i investeringsobjekter på detaljeniveau. Her er også mange dygtige og professionelle investorer, der deler relevant information, en stor tak til jer også! Kulturen med at gøre ting sammen og opdage ting støder man meget oftere på end skænderier eller nul-indlæg.
Analysen
Den gratis virksomhedsanalyse er forbløffende høj kvalitet. Investeringsforskning tilfører enorm værdi til forståelsen af virksomheden og som støtte til investeringsbeslutninger.
Modelporteføljen
Ikke alle investorer ønsker af en eller anden grund at vælge alle aktier selv, men har brug for færdige rammer for deres egne handlinger. Den tilgængelige modelportefølje er et fantastisk alternativ for dem til at vælge kvalitetsidéer til deres egen portefølje. +630% siden 2011. Det er et vildt afkast. ![]()
Diskussionskulturen ved siden af den rene investeringsanalyse
Som eksempel nævner jeg temaet “Distriktsmesterskaber vs. OL” - hvilke virksomhedsvalg kunne give småinvestorer en fordel? Et yderst relevant emne, og det er fantastisk, at Inderes-medlemmer deler sådanne overvejelser i deres diskussioner. Jeg føler, at jeg har haft enormt stor gavn af at behandle emnet i de sidste par år, hvilket har udviklet min forståelse af en god investering.
Alle drager fordel
Det er fantastisk, at I har fået et job ud af dette arbejde, småinvestorer drager fordel gennem mere informerede investeringsbeslutninger, og især små virksomheder drager fordel af at få synlighed og nye investorer.
Fortsæt endelig listen og deltag i diskussionen, hvis I også har positive vibes at dele ![]()