Analyse til robotter?

Onkel fik kaffen galt i halsen igen her til morgen: Inde er begyndt at lave de første analyser med en robot!!!

Nu melder spørgsmålene sig: Hvad sker der med direktøren, Verphu, Saukki, Marianne og alle de andre søde drenge og piger?? Afsted til Jobcentret for at nyde afskaffelsen af den aktive model og fuld kompensation uden straf for at dovne den af?? Menneskelig analyse uddør inden for 2 år??

Kom med nogle svar, og det skal gå tjept…

Det eneste, der bliver tilbage, selv på universiteterne, er MT-analyse: det kan en robot aldrig erstatte! Hæ, hæ :blush::muscle::muscle:

Onkel Masse, FA, professor i MT-analyse, titlen er evig :yum::yum::yum:

11 Synes om

Som selv har en gætte-generator, byder jeg kollega Rane velkommen til fællesskabet! Hvordan går det med Ranes rock’n’roll?

5 Synes om

Jeg kan forsikre dig om, at Ranens arbejde ikke vil føre til, at nogen skal banke på arbejdsløshedskontorets døre… :smiley: Rane kan jo ikke engang læse meddelelserne selv eller sige noget om dem, hvis analytikeren ikke laver prognoser at sammenligne med. :grimacing:

I dag har vi diskuteret meget, hvad der kunne være de smarteste første arbejdsopgaver for Rane, og en mulighed er, at vi forsøger at sende Rane på en udlandsmission for at sammenligne resultaterne af helt nye virksomheder fra Inderes’ perspektiv med analytikerkonsensus.

Men ja, menneskelig analyse vil ikke dø ud, hvilket Petris egen Alma-kommentar efter min mening også viste. Det ville tage Rane mange liv at kunne kommentere med samme præcision på virksomheders underafdelinger osv. osv. :blush:

5 Synes om

Rock’n’roll går med garanti godt, når vi sætter det i gang. :wink:

3 Synes om