9.3.2024 serviceafbrydelsen er SLUT, alle skal logge

Lørdag den 9.3.2024 ca. kl. 14-16 vil forummet være i læsetilstand

Der vil blive udført lidt vedligeholdelsesarbejde på forummet; jeg ved ikke helt præcis hvad, men man vil ikke kunne skrive herinde i det tidsrum.

En vigtig bemærkning er, at alle vil blive logget ud af forummet, så I bliver nødt til at logge ind igen. :slight_smile:

Alt burde forløbe planmæssigt, men der kan altid opstå overraskelser.

Jeg fastgør denne tråd i toppen og fjerner den igen, når alt er i orden efter vedligeholdelsen.

Vi beklager ulejligheden!

Explore feeling sorry for yourself GIFs

4 Synes om

giphy (7)

14 Synes om

Som en påmindelse starter vedligeholdelsen om cirka 2,5 timer, hvilket betyder, at det ikke vil være muligt at sende beskeder. Så få alt jeres lørdagsspam ud nu i god tid :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Synes om

Vil Tech Lead have et ban for den opfordring? :cowboy_hat_face:

Den tidligere annoncerede nedetid var min fejl. :slight_smile:

2 Synes om

Mig under nedbruddet, der sender mit spam-indhold til info@inderes.fi-e-mailen i stedet for kaffe/meme-rummet.

16 Synes om

Hej alle sammen, jeres aktievalg er helt elendige. Hej, lige præcis dig, du tager fejl i alt, hvad angår politik. Vært, vis brysterne. Spam spam og kom med det ban.

11 Synes om

Nu er vedligeholdelsesarbejdet færdigt, sig til hvis I bemærker noget usædvanligt! :folded_hands:

9 Synes om

20240309_151939

Jeg nåede lige at blive bekymret et øjeblik, men advarslen varede ikke mange sekunder. Tak til administrationen! :nerd_face:

2 Synes om